Honor - BE BRAVE

Od píky přes komunikační vystavení brandu až po českou cenu za PR.

honor phone
PR integrace Česka, Rumunska, Polska a Rakouska
Surfující novináři na tiskovce
90 mediálních výstupů
Našli jsme hvězdu Honoru, Evu Samkovou
Honor jako synonymum kvality a technologií

zadání

Naše spolupráce se značkou Honor začala v roce 2015, kdy vstoupila na český a slovenský trh. Od samotného počátku jsme pro oba trhy zajišťovali komplexní PR podporu, správu sociálních sítí a postupně také aktivity v oblasti influencer marketingu. Cílem komunikace bylo především budovat povědomí o značce mezi novináři, opinion leadery i širokou veřejností, odlišit Honor od ostatních čínských konkurentů a změnit vnímání čínské značky jako synonyma pro nekvalitní výrobky.

realizace

Pro značku Honor jsme vytvořili integrovanou komunikační strategii. Kromě PR jsme u nás zajišťovali i veškerou další marketingovou komunikaci, včetně nákupu médií, OOH komunikace, ale také kreativní i exekutivní zajištění natáčení TV reklam atd. Zkrátka klasická třistašedesátka.
Součástí PR byla zpočátku i koordinace aktivit napříč regionem – v Maďarsku, Rumunsku, Polsku a Rakousku. Pro tyto země jsme fungovali jako HUB s tím, že veškeré tiskové zprávy a kreativní koncepty země přebíraly a my jsme dohlíželi na jejich exekuci.
Vedle kontinuálního budování silné značky jsme podporovali i uvádění nových modelů smartphonů na trh. Součástí naší práce byla také organizace eventů a press tripů. Program pro novináře jsme plánovali a společně s nimi prožívali například v Berlíně, Paříži, Londýně, Stockholmu nebo třeba v Číně. Abychom byli i lokální, jeden z telefonů jsme uváděli třeba i v Krkonoších, kde jsme pro novináře nachystali parádní lyžovačku s legendárním skikrosařem Tomášem Krausem nebo adrenalinovou jízdu na sněžných skútrech.
Za event k představení modelu Honor 7 Lite českým i slovenským novinářům a obchodním partnerům jsme však v Českých cenách PR získali 3. místo v kategorii tiskové konference. Heslo značky bylo BE BRAVE a proto jsme zvolili adrenalinovou zábavu v tehdy nově otevřené Surf Aréně v Praze. Převlékli jsme většinu českých i slovenských tech novinářů do neoprenu. V době, kdy tiskové konference příliš netáhnou, přišlo díky originálnímu pojetí akce 94 hostů, z toho 35 novinářů. Monitoring zachytil 72 výstupů o novém telefonu, z toho 18 jich informovalo přímo o eventu. Novináři o tomto eventu dodnes s nadšením mluví.
Jedním z prvků komunikační strategie byl také portál Huafan, který sdružil veškeré fanouškovské komunity.
man is speaking
people are using phones
man siholding microphone

výsledek

Značka Honor si postupně vybudovala silnou pozici na českém trhu, a to jak mezi novináři, tak v rámci cílové skupiny. To zahrnuje vysokou obecnou známost i pozici dodavatele kvalitní technologie za rozumnou cenu. Ve vnímání veřejnosti se podařilo prosadit i další klíčové atributy značky, a to inovativnost a originální design, zejména prostřednictvím prezentace v lifestylových médií a prostřednictvím speciálních akcí. Současně jsme značce Honor pomohli vybudovat si dobré vztahy s klíčovými opinion leaders a influencery.
woman is surfing

Třešnička na dortu

Našli jsme Evu! Eva Samková, česká snowboardiska a olympijská vítězka se po našich doporučeních stala oficiální tváří značky, kterou byla několik let. Dostala tak brand Honor do povědomí široké veřejnosti. Její tvář jsme používali nejen do reklam, ale
i v rámci našich eventů a také v PR. Díky propojení značky
s tematikou snowboardingu se Honor stal i partnerem několika světových soutěží, například závodů Snowjam v rámci světového poháru. Vybraní partneři či novináři se také společně s Evou podívali na X Games v americkém Aspenu.